logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴
[ شناسه خبر : ۸۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

مبارزین یمنی لرزه بر اندام دشمنان انداخته‌اند/ تفکر بسبجی توانسته مرزهای به ظاهر مستحکم استکبار را بشکند

مبارزین-یمنی-لرزه-بر-اندام-دشمنان-انداخته‌اند-تفکر-بسبجی-توانسته-مرزهای-به-ظاهر-مستحکم-استکبار-را-بشکند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به وضعیت مردم یمن گفت: مبارزین یمنی لرزه بر اندام دشمنان انداخته‌اند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه ما نیازمند یاری خداوند هستیم، اظهار کرد: اگر دنبال نصرت الهی هستیم باید در مسیر حق تعالی برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشیم.

وی با مرور تاریخ انقلاب اسلامی که برپایه نصرت الهی بوده است، عنوان کرد: ما هر زمان که برای یاری خدا گام برداشته‌ایم خداوند  نیز ما را در آن نقطه یاری کرده‌است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی قبل و بعد از انقلاب همه به خداوند لبیک می‌گفتیم و در مقابل دشمن می‌ایستادیم، ابراز کرد: دنیا برای شکست انقلاب در جنگ تحمیلی مقابل ایران صف‌آرایی کرده بود تا ملت ایران را به زمین بزنند اما با همه این فتنه‌ها و توطئه‌ها امسال به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسیدیم.

وی تصریح کرد: وقتی به وضعیت داخل و خارج از کشورمان نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم که جمهوری اسلامی ایران نه تنها در مرزهای جغرافیایی بلکه در صدور انقلاب، تفکر آزادگی، ایستادگی و دین محوری موفق بوده ‌است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه دین قدرت ساز و عزت ساز است، خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسبجی توانسته مرزهای به ظاهر مستحکم استکبار را بشکند، بسیجی که امروز در صحنه حضور دارد دشمن و دوست را به درستی می‌شناسد در نتیجه نشان داده که بسیجی می‌تواند به اوج نیز دست یابد.

وی با اشاره به فجایع یمن و ایستادگی ملت آن یادآور شد: امروز پیروزهای چشمگیری در عراق، سوریه و فلسطین بدست آمده است اما باید توجه داشت که موقعیت جغرافیایی، نیروی انسانی و اقتصادی یمن این نقطه را جزو کشورهای استراتژیک قرار داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در دنیا هفت نقطه استراتژیک وجود دارد، افزود: دو نقطه در ایران شامل تنگه هرمز و جزایر سه گانه هستند و در یمن نیز تنگه باب المندب قرار دارد که موقعیت این تنگه بسیار مهمتر از تنگه هرمز است و دشمن به خوبی به این موضوع پی برده است.

وی با بیان اینکه یمن فقیرترین کشور دنیا است، عنوان کرد: شرایط طوری است که مردم و بسیجیان و مبارزین یمن در طی یک روز تنها یک وعده غذا می‌خورند و این درحالیست که بزرگترین ذخایر نفتی در این کشور وجود دارد که میزان آن از ذخایر عربستان بیشتر است.

حجت‌الاسلام بیگدلی تصریح کرد: بسیجیان و مبارزین یمنی با تاسی از نهضت امام حسین(ع) در میدان نبرد حضور دارند و این هراس را به جان دشمنانشان انداخته است.

وی با بیان اینکه ولایت در زمان ائمه تنها و مظلوم بود، اضافه کرد: امروز ولایت نه تنها مظلوم نیست بلکه در اوج قرار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: وقتی با ایمان به نصرت الهی از دشمن نهراسیم و در صحنه حضور داشته باشیم دشمن ذلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات امروز کشور قابل حل هستند، گفت: بخش کوچیکی از این مشکلات مربوط به موضوع تحریم‌ها می‌شود اما بخش اعظم آن داخلی بوده و مدیریت و برنامه ریزی صحیح را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه حفاظت از انقلاب بر همه واجب است، اظهار کرد: اینکه تمام توجه‌ها متوجه ایران است به این خاطر است که امروز نام انقلاب اسلامی در دنیا لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر